Σελίδες

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Συνέντευξη - βόμβα: «Ο Μπούτος δεν με πάει»! Ποια ηθοποιός το είπε;



«O Μπούτος δεν με πάει καθόλου! Δεν ξέρω γιατί. Ούτε στο αφιέρωμα του Mega με αναφέρουν, ούτε πουθενά. Και να σκεφτείς ότι όταν εγώ ήμουν βασίλισσα στο Mega, ο Μπούτος ήταν πιτσιρίκι ακόμη…». δήλωσε - μεταξύ άλλων - η διάσημη ηθοποιός!

-Σας έλειψε η τηλεόραση;
-Πάρα πολύ! Και μόνο που βλέπω τους ίδιους cameramen και οπερατέρ, κάτι παθαίνω. Τρελαίνομαι από χαρά! Μπορώ να φανταστώ εκπομπή χωρίς να έχει floor manager τον Ασημινάκη; Όχι, δα! Αισθάνομαι ευλογημένη από το Θεό που μου επέτρεψε να κάνω αυτό που λατρεύω. Προχθές, είδα ένα μήνυμα που μου έστειλαν στο facebook και συγκινήθηκα. Το μήνυμα έλεγε: «Σε θέλουμε οπωσδήποτε στην τηλεόραση, είσαι το εθνικό αντικαταθλιπτικό μας!». Έλιωσα που το είδα! Και αναρωτιέμαι: γιατί να μην είμαι στην τηλεόραση; Γιατί κάποιοι «έκοψαν» την εκπομπή μου στο Mega το «Ραντεβού στα τυφλά», όταν σημείωνε 98% τηλεθέαση; Το διανοείσαι; Μέχρι και το Ν.Β.Α περάσαμε σε νούμερα…


-Σας πίκρανε αυτό;
-Ναι, αλλά τώρα είμαι εντάξει! Αλλά, έχω και παράπονο από το Mega. O Μπούτος δεν με πάει καθόλου! Δεν ξέρω γιατί. Ούτε στο αφιέρωμα του Mega με αναφέρουν, ούτε πουθενά. Και να σκεφτείς ότι όταν εγώ ήμουν βασίλισσα στο Mega, ο Μπούτος ήταν πιτσιρίκι ακόμη…Όμως, αναρωτιέμαι: «την ομάδα που κερδίζει, την αλλάζεις;». Τι να πεις…Νομίζω, όμως, ότι τα καλύτερα δεν έχουν έρθει ακόμη. Είμαι σίγουρη ότι κάτι θα γίνει και θα επανέλθω, θα κάνω κάτι πολύ δυνατό και πρωτοποριακό. 

yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου