Σελίδες

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Νοκ άουτ ο Ναδάλ!


Η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Ράφα Ναδάλ στα court πήρε παράταση. Ο 26χρονος Ισπανός ταλαιπωρείται από ίωση στο στομάχι και δεν θα λάβει μέρος τελικά στο τουρνουά του Άμπου Ντάμπι!


"Λυπάμαι πολύ που δεν θα μπορέσω να παίξω στο Άμπου Ντάμπι", έγραψε στο Facebook ο Ράφα. "Όλα ήταν έτοιμα και είχα πολλή όρεξη να επανέλθω στους αγώνες, αλλά οι γιατροί μού απαγόρεψαν να λάβω μέρος στη διοργάνωση, εξαιτίας μιας ίωσης στο στομάχι, που μου έχει προκαλέσει πυρετό. Στο Άμπου Ντάμπι πάντα μου φέρονται πολύ καλά και είναι η πρώτη φορά που δεν θα παίξω στο τουρνουά. Η αποθεραπεία μου έχει πάει καλά, τα γόνατά μου είναι καλύτερα και όπως είπα είχα πολλή όρεξη να επιστρέψω στους αγώνες. Ζητώ συγνώμη από τους φαν μου στα Εμιράτα και σε όλο τον κόσμο. Εύχομαι να είμαι εκεί του χρόνου". Θυμίζουμε ότι στο Mubadala Tennis Championship, που ξεκινάει την Πέμπτη (27/12), θα συμμετάσχουν οι Τζόκοβιτς, Μαρεϊ, Φερέρ, Μπέρντιχ και Τιπσάρεβιτς.


Προβληματίζει για άλλη μια φορά, λοιπόν, ο Ναδάλ, παρόλο που απουσία του αυτή τη φορά δεν οφείλεται στο ταλαιπωρημένο του γόνατο. Μένει να δούμε αν θα βρίσκεται κανονικά στην Ντόχα (31/12), από όπου σχεδιάζει να ξεκινήσει τις επίσημες υποχρεώσεις του. 

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου