Σελίδες

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Που θα κάνουν Χριστούγεννα οι επώνυμοι;


Τα Χριστούγεννα είναι οικογενειακή γιορτή, δεν έχουν όμως όλοι την ευκαιρία να περάσουν τις γιορτινές μέρες με την οικογένειά τους.

Σύμφωνα με τo star, η Δέσποινα Βανδή θα δουλεύει στο Posiodonio, ωστόσο όλη την ημέρα θα είναι με την οικογένειά της στο σπίτι. Ο Κωνσταντίνος Αργυρός, επίσης θα είναι στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται, το REX, μαζί με τον Νίνο και την Άντζελα Δημητρίου, ενώ οικογενειακά θα περάσει τις γιορτές η Έλλη Κοκκίνου. Στα μπουζούκια θα τη «βγάλει» και ο Νίκος Βουρλιώτης καθώς θα είναι στο νυχτερινό κέντρο που εμφανίζεται με τον Πάνο Κιάμο. Η Shaya δήλωσε: «Τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά είναι γιορτές που όλοι επιλέγουν να τις περάσουν με τους αγαπημένους τους ανθρώπους, έτσι κι εγώ τα τελευταία χρόνια τις περνάω με τους αγαπημένους μου fans, μπορεί να μην είμαι με την οικογένειά μου αλλά η αγάπη που μοιράζομαι με το κοινό μου είναι εξίσου μεγάλη και με γεμίζει απόλυτα!», ενώ η Στέλλα Καλλή, θα βρεθεί στην πίστα του «VOX», με τον Πάνο Καλίδη και τον Χρήστο Μενιδιάτη!

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου