Σελίδες

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Ε. Στάη: "Θέλω να μείνω στην ΝΕΤ - Με απέλυσαν γιατί ήμουν το κακό κορίτσι!"


Δηλώσεις-φωτιά που δεν χωρούν σε μία μόλις δημοσίευση έκανε η δημοσιογράφος Έλλη Στάη, όντας καλεσμένη στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη το βράδυ της Τρίτης. Μεταξύ άλλων, η επιτυχημένη ancorwoman της Κρατικής Τηλεόρασης, μίλησε για τις σχέσεις της με την ΕΡΤ, για το μέλλον της συνεργασίας τους, αλλά και για το επεισόδιο με την ολιγοήμερη απόλυσή της.

Η Έλλη Στάη, αναφορικά με τις σχέσεις και το μέλλον της στην ΕΡΤ, δηλώνει: "Κάθε φορά που έρχεται κάποιος που διευθύνει και ηγείται των ειδήσεων, πρέπει να έχει ένα χρόνο εύλογο να αναπτύξει το όραμά του. Εγώ, ως υφιστάμενη, δίνω πάντα τον χρόνο που χρειάζεται ο καθένας για να αναπτύξει αυτό που έχει στο μυαλό του. Τώρα είμαστε μόνο δύο μήνες. Φαντάζομαι, ως το τέλος του χρόνου, θα έχει φανεί όλο το μοντέλο. Δεν μπορείς να αντιδράς με τη δική σου αντίληψη στα πράγματα αμέσως. Πρέπει να δίνεις τη δυνατότητα σε αυτόν που κάθε φορά ηγείται ενός ενημερωτικού τμήματος να βάλει τη σφραγίδα του. Κάποια στιγμή θα έρθει το χρονικό σημείο που θα πεις "εγώ εδώ διαφωνώ πλήρως, δεν μπορώ!". Τώρα για μένα δεν έχει έρθει το χρονικό σημείο ακόμα. Εγώ πάντως θέλω να μείνω στην ΕΡΤ!"

Για την ολιγοήμερη απόλυσή της τον Οκτώβριο από τη θέση της παρουσιάστριας και γενικώς από την ΕΡΤ, αναφέρει: "Υπήρξε ένας μικρός διωγμός... έχει σκιαχτεί το μάτι μου!"

Τέλος, μεταφέροντας μας 23 χρόνια πίσω, η Έλλη Στάη μίλησε για την απόλυσή της από την ΕΡΤ το 1989. Η δημοσιογράφος περιγράφει το περιστατικό που αποτέλεσε την αιτία της απομάκρυνσής της από τη Δημόσια Τηλεόραση. "Εγώ είχα απολυθεί, γιατί ήμουν κακό κορίτσι. Μετά από δύο μήνες νοσηλείας του Ανδρέα Παπανδρέου στο Χέρφιλντ, έγινε ένας μεγάλος σεισμός στην Ηλεία. Είπα, λοιπόν, "Σήμερα στο δελτίο το πρώτο θέμα θα είναι ο σεισμός! Δεν μπορούμε να μην πούμε τι γίνεται στην Ηλεία!" Βάλαμε πρώτο θέμα τους σεισμούς, αλλά την επόμενη έφυγα!"

tvnea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου