Σελίδες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

«Κούγια εγώ φοράω παντελόνια»



Ο Αχιλλέας Μπέος που συνελήφθη μετά τη μήνυση Κούγια,  τόνισε πως φοράει παντελόνια για να τα τιμάει και όχι επειδή κρυώνει, κατηγορώντας το γνωστό ποινικολόγο.


Ο πρώην παράγοντας του Ολυμπιακού Βόλου συνελήφθη το πρωί στην οικία του μετά τη μήνυση που του έκανε ο Αλέξης Κούγιας για εξύβριση μετά την συνάντηση που είχαν σε καφετέρια την Τρίτη. Και ο ίδιος πάντως έχει κάνει μήνυση στον Κούγια, αλλά όπως είπε, αυτός κρύβεται και για αυτό δεν έχει συλληφθεί.


Αναλυτικά η δήλωση του Μπέου:


«Σχετικά με τις εκατέρωθεν μηνύσεις που ανταλλάξαμε με τον Αλέκο Κούγια υπάρχουν κάποιες βασικές διαφορές. Εγώ έχω μόνιμη κατοικία στην οποία και με βρήκε η Ελληνική Αστυνομία αμέσως μόλις με αναζήτησε. Ο Αλέκος Κούγιας ακόμη δεν έχει εμφανιστεί ούτε εντοπιστεί. Εγώ δεν έχω μάθει στη ζωή μου να κρύβομαι. Οποτεδήποτε μου ζητήθηκε από την Ελληνική Δικαιοσύνη εμφανίστηκα.


Ο Αλέκος Κούγιας ειδοποιήθηκε από κάποιους προφανώς μέσα από την Ασφάλεια και εξαφανίστηκε για να αποφύγει τη σύλληψη και να αντιμετωπίσει την Ελληνική Δικαιοσύνη, παρότι εγώ ο ίδιος τον προέτρεπα να πάμε στο αστυνομικό τμήμα. Εγώ φοράω παντελόνια γιατί τα τιμάω. Αλλοι τα φοράνε γιατί κρυώνουν. Λυπάμαι για την ανισότητα που επιφυλάσσετε σε δύο πρόσωπα, γιατί παρά τις πιο πάνω διαφορές μας θα έπρεπε να εμφανιστούμε ίσοι απέναντι στη Δικαιοσύνη. Τον καλώ σήμερα κιόλας να εμφανιστεί όχι όμως στα κανάλια αλλά εκεί που πρέπει και οφείλει. Στα αρμόδια όργανα.


Αχιλλέας Μπέος»

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου