Σελίδες

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Βάνα Μπάρμπα: «Δεν έχω το κουράγιο να μείνω περισσότερο από δύο ακόμα Κυριακές στο “Dancing”»!



Η Βάνα Μπάρμπα εξομολογήθηκε ότι πιστεύει ότι θα είναι ακόμα δύο Κυριακές στο «Dancing with the stars 3».

Η ηθοποιός δήλωσε στην κάμερα του «Star» ότι δεν έχει να δώσει κάτι περισσότερο. Άλλωστε όταν ξεκινήσει το θέατρο δεν ξέρει τι θα κάνει. «Δεν μπαίνω στον ανταγωνισμό. Αν με κρατήσουν ακόμα δύο, τρεις φορές είναι εντάξει. Νομίζω γενικά ότι δεν μπορώ να δώσω κάτι παραπάνω. Καθένας είναι στην ώρα του, στην ηλικία του στο τι μπορεί να κάνει. Δεν χορεύω ψιλοκουνιέμαι λίγο. Είμαι μια γυναίκα που δεν έχει κάνει ποτέ χορό, το αγαπάω μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω αλλά μέχρι εκεί μπορώ. Ήταν υπέροχο ταξίδι πέρασα όμορφα και ελπίζω κι ο κόσμος να το ευχαριστήθηκε. Είναι κάτι που μου δίνει χαρά με την ψυχή μου. Εμείς θέλουμε ο κόσμος να περάσει καλά μαζί μας».


tvnea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου