Σελίδες

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Μελίνα:"Θα ήθελα να χορέψω στo Dancing με τον Γιάννη Λάτσιο, είναι πολύ γλυκούλης!"



" Δεν εκθέτω την προσωπική μου ζωή, το αποφεύγω"

Η Μελίνα θα είναι αποψε καλεσμένη στην εκπομπή "MTV Movies & Stars"... Η νεαρή τραγουδίστρια δίνει στον Γιώργο Σατσίδη την πρώτη της συνέντευξη χωρίς τους Vegas! H Eλληνίδα Lady Gaga, σούπερ αποκαλυπτική, μιλά για τον έρωτα της ζωής της, τα παιδικά της χρόνια, τα ελαττώματα των Ελλήνων, το Dancing with the Stars και τον Γιάννη Λάτσιο! 




"Δεν είμαι ερωτευμένη με την έννοια του ενθουσιασμού του πρώτου έρωτα αλλά αγαπώ πραγματικά… έχω μία σχέση τα τελευταία πέντε χρόνια και αγαπώ βαθιά τον άνθρωπό μου. Η ζωή μου άλλαξε από τότε που μπήκα στους Vegas, τρεισίμισι χρόνια πριν και αρχισα να δουλεύω χωρίς ανάσα. Ο σύντροφός μου ήταν το στήριγμά μου. Δεν εκθέτω την προσωπική μου ζωή, το αποφεύγω. Το κοινό θέλω να με γνωρίζει μόνο μεσα από τα τραγούδια και τη μουσική μου". 

Η Μελίνα εμφανίστηκε και ιδαίτερα προβληματισμένη με την κατάσταση στην οποία ζούμε, "Δεν αντέχω την ψεύτικη ελευθερία που ζούμε, τη φτώχεια που βιώνουμε και την τρομαχτική λιτότητα που έρχεται όπως επίσης και το γεγονός ότι στο δρόμο δεν χαμογελάει κανένας άνθρωπος. Σε αυτή τη χώρα δεν υπάρχει ομαδικότητα. Υπάρχει ο ατομικισμός και αυτό είναι άσχημο!"




Τέλος αποκαλύπτει ότι δεν της έχει γίνει ποτέ πρόταση για το Dancing with the Stars,"Η αλήθεια είναι ότι δεν με προσέγγισαν ποτέ για το σόου χορού. Μου αρέσει πολύ να χορεύω και έχω ασχοληθεί με το μπαλέτο". Όσο για τον παρτενέρ; Όταν τη ρώτησε ο Γιώργος με ποιον θα ήθελε να χορέψει ζωντανά στην τηλεόραση, η Μελίνα δήλωσε χωρίς δεύτερη σκέψη: "Με τον Γιάννη Λάτσιο που είναι η αδυναμία μου, τον βρίσκω πολύ γλυκούλη και θα του αφιέρωνα και ένα δικό μας τραγούδι: Το Φιλί!" 

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου