Σελίδες

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

"Έχω καταστραφεί ψυχικά!" - ποια κορυφαία Ελληνίδα star το δηλώνει;


Πρόκειται ίσως για την σπουδαιότερη Ελληνίδα celebrity, μία γυναίκα που κουβαλάει αμέτρητα χιλιόμετρα στο ελληνικό πεντάγραμμο, η καλλιτέχνις με το μεγαλύτερο fan club στην Ελλάδα και μια καριέρα που εκτείνεται σε 5 δεκαετίες! Σε πρόσφατη συνέντευξή της στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, η Απόλυτη Ελληνίδα Σταρ, Άννα Βίσση, δηλώνει πως έχει καταστραφεί ψυχικά εξαιτίας του έρωτα, τον οποίο χαρακτηρίζει ως "την πιο μεγάλη απάτη"!


"Ο έρωτας μας εξαπατά. Τη μια στιγμή σε κάνει να νιώθεις απόλυτος βασιλιάς και την άλλη το απόλυτο κενό. Αυτό λέει κάπου και το ρεφρέν του τραγουδιού. Το ζενίθ και το ναδίρ. Μέσα από τον έρωτα μπορείς να γεννηθείς, αλλά και να καταστραφείς." δηλώνει η Άννα Βίσση.

Σε ερώτηση, αν έχει καταστραφεί από έρωτα, αναφέρει: "Ναι έχω καταστραφεί ψυχικά. Έχω νιώσει έως και θλίψη για πολύ καιρό.» και συνέχισε λέγοντας: «Αυτό που λέω εγώ είναι ότι έχω θυσιάσει πολλά πράγματα για τους άνδρες. Έχω παραμελήσει πράγματα, δουλειά και οικογένεια. Έχω κάνει λάθη. Ο έρωτας είναι καταστροφή που έρχεται μια μέρα και στα τινάζει όλα στον αέρα."

tvnea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου