Σελίδες

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Βερπακόφσκις και Κοτσώνης στον Εργοτέλη



Την απόκτηση των Μάρις Βερπακόφσκις και Δημήτρη Κοτσώνη ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα ο Εργοτέλης.


Ο πρώτος είναι 33 χρονών και αγωνίζεται στη θέση του επιθετικού, ενώ ο δεύτερος 24 χρονών παίζει στη θέση του κεντρικού αμυντικού και αποκτήθηκε ως ελεύθερος από τον Άρη.


Αναλυτικά οι ανακοινώσεις :


Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Μάρις Βερπακόφσκις μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι (30/06/2013).
Ο παγκοσμίου φήμης διεθνής Λετονός επιθετικός επιστρέφει στην ομάδα μας, έπειτα από ενάμιση χρόνο.

Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Δημήτρη Κοτσώνη μέχρι τις 30/06/2013»

Ο Λετονός σέντερ φορ που πέρασε και την τριετία 2009-2011 από τους «κιτρινόμαυρους» ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις: «Είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα στον Εργοτέλη. Έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τα δύο χρόνια που αγωνίστηκα στην ομάδα. Στόχος μου είναι να βοηθήσω τον Εργοτέλη να ανέβει Κατηγορία. Όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε να πάμε την ομάδα όσο το δυνατόν ψηλότερα και να κάνουμε χαρούμενους τους φιλάθλους μας».

Ο 24χρόνος πρώην παίκτης του Πανηλειακού και του Άρη δήλωσε: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ανήκω στην οικογένεια του Εργοτέλη. Εγώ από την μεριά μου θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της και παράλληλα εγώ τους δικούς μου. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που έδειξαν εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου και εγώ με την δουλειά μου θα προσπαθήσω να τους δικαιώσω».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου