Σελίδες

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Φεύγει ο Μπενίτεθ από την Τσέλσι


Ο Ράφα Μπενίτεθ ανακοίνωσε πως το καλοκαίρι θα αποχωρήσει από την θέση του προπονητή της Τσέλσι. Εκνευρισμένος ο Ισπανός με φιλάθλους και διοίκηση

Παρελθόν θα αποτελέσει από τον πάγκο της Τσέλσι τον Μάιο ο Ράφα Μπενίτεθ, όπως δήλωσε ο ίδιος.

Ο Ισπανός τεχνικός μετά την νίκη-πρόκριση επί της Μίντλεσμπρο ήταν εκνευρισμένος με τους οπαδούς της ομάδας, αλλά και με την διοίκηση.

"Η Τσέλσι μου έδωσε τον τίτλο του υπηρεσιακού προπονητή, κάτι που αποτελεί ένα τεράστιο λάθος. Είμαι ο προπονητής", τόνισε χαρακτηριστικά.

"Οι φίλαθλοι δεν μας βοηθούν. Στο τέλος της σεζόν θα φύγω. Δεν χρειάζεται να ανησυχούν για μένα".

"Είμαι προπονητής για 26 χρόνια, έχω κατακτήσει παγκόσμιο συλλόγων, Champions League, FA Cup, πολλά τρόπαια και είμαι πραγματικά απογοητευμένος με κάποιους φιλάθλους, με αυτά που τραγουδούν. Συνθήματα που δεν είναι υπέρ ματς και χάνουν και τον χρόνο τους φτιάχνοντας πανό που δεν είναι υπέρ μας".

"Στόχος μας είναι να βγούμε στο Champions League και με αυτά που τραγουδούν δεν μας βοηθούν. Πρέπει να συγκεντρωθούν στο να μας βοηθήσουν, αυτό πρέπει να κάνουν".

"Εγώ είμαι επαγγελματίας και θα δώσω τα πάντα μέχρι και την τελευταία μέρα που θα είμαι εδώ. Αν θέλουν να συνεχίσουν να τραγουδούν αυτά... πρέπει να αναλάβουν και την ευθύνη που τους αναλογεί".

"Αν θέλουν μπορούν να συνεχίσουν έτσι, αλλά να ξέρουν πως του χρόνου θα τα τραγουδούν αυτά στο Europa League και όχι στο Champions League".

Όταν ρωτήθηκε για το αν αντιλαμβάνεται πως παλαιότερα ήταν στην Λίβερπουλ, κάτι που δεν αρέσει στους φιλάθλους, είπε: "Είμαι επαγγελματίας και τώρα τα δίνω όλα για την Τσέλσι. Αν δεν το καταλαβαίνουν αυτό, τους λέω πως όταν τελειώσει η σεζόν θα φύγω, δεν χρειάζεται να ανησυχούν για μένα".

sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου