Σελίδες

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Η Τάμτα περιέγραψε πώς την παγίδευσαν για να παντρευτεί σε ηλικία 14 ετών!



Μια ιστορία βγαλμένη από ταινία...

Είναι η ζωή της Τάμτα πολύ πριν γίνει γνωστή στην Ελλάδα, όταν με ένα περίεργο τρόπο, ο μετέπειτα σύζυγός της κατάφερε να την "παγιδεύσει" στον γάμο που ακολούθησε.

"Ήμουν 14 ετών, πήγαινα σχολείο ακόμα και ο άντρας μου 17. Μέχρι τότε είχαμε μόνο φιλικές σχέσεις. Μια μέρα ήρθε έξω από το σπίτι και μου λέει έλα να μιλήσουμε. Μπήκα στο αυτοκίνητο, με πήρε και με πήγε σε ένα σπίτι μακριά σε ένα χωριό. Εγώ δεν μπόρεσα να γυρίσω στο σπίτι μου εκείνο το βράδυ", περιγράφει η Τάμτα στην εκπομπή JOY, εξηγώντας πώς σύμφωνα με το έθιμο αν μια κοπέλα κοιμηθεί σε σπίτι αγοριού ένα βράδυ, θα πρέπει να τον παντρευτεί για να γίνει αποδεκτή στην τοπική κοινωνία. Κάτι το οποίο και έγινε...

Δείτε το βίντεο:


zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου