Σελίδες

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Δέλλας: «Συγνώμη από τους απλούς οπαδούς»


Χωρίς διάθεση για πολλά λόγια, ο Τραϊανός Δέλλας θέλησε να ζητήσει συγνώμη από τον αγνό κόσμο της ΑΕΚ για τα όσα συνέβησαν, αφήνοντας αιχμές κατά της διοίκησης. 

Με την φωνή να «τρέμει», με τις ώρες να είναι δύσκολες για την «οικογένεια» της ΑΕΚ, ο Τραϊανός Δέλλας δεν είχε όρεξη να πει πολλά λόγια. 

Ο «Τράι» ζήτησε συγνώμη από τους αγνούς φίλους της «Ένωσης» για τον διαφαινόμενο υποβιβασμό, ενώ εξέφρασε το παράπονό του για το γεγονός πως… «δεν μας άφησαν να σώσουμε την ομάδα, έστω και την τελευταία αγωνιστική». 

Ο τεχνικός των «κιτρινόμαυρων» άφησε αιχμές κατά της διοίκησης που σε μια τόσο ιστορική στιγμή του συλλόγου τον άφησε αβοήθητο. 

«Είτε έτσι, είτε αλλιώς, αυτή η ομάδα θα ανέβει ξανά ψηλά», το μήνυμά του για το αύριο της ΑΕΚ. 

Αναλυτικά, όσα είπε ο Τραϊανός Δέλλας: 

«Ζούμε πάρα πολύ δύσκολες στιγμές, Όσα βιώσαμε σήμερα, εγώ, οι συνεργάτες μου, οι παίκτες, δεν θα τα ξαναζήσουμε πουθενά. Θα ήθελα να πω πάρα πολλά, όμως δεν το κάνω, για να μην φορτίσω περισσότερο το κλίμα. Ξέρω πως αισθάνεται ο αγνός κόσμος της ΑΕΚ. Αν μου επιτρεπόταν, θα ήθελα να ζητήσω από αυτους ένα συγνώμη. Δεν μας άφησαν να προσπαθήσουμε -έστω και την τελευταία αγωνιστική- να σώσουμε την ομάδα. Δεν θέλω να μιλήσω εν θερμώ, δεν είμαι καθόλου ήρεμος. Έχω κάνει πολλές δουλειές σήμερα, για πολλούς. Το μόνο που έχω να πω στον κόσμο είναι να μείνει ψύχραιμος. Να κρατήσει την περηφάνια του για την ομάδα. Είτε έτσι, είτε αλλιώς, αυτή η ομάδα θα ανέβει ξανά ψηλά». 

sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου