Σελίδες

Τετάρτη 17 Απριλίου 2013

Παραίτηση με αιχμές από Ασβεστά



Ηχηρή παραίτηση από το Δ.Σ του ΠΣΑΤ με τον Άρη Ασβεστά να αποχωρεί αφήνοντας αιχμές για την μη τήρηση ακόμα και τις 15λεπτης συμβολικής αποχής.


Αναλυτικά η ανακοίνωση του γνωστού δημοσιογράφου που θυμίζουμε πως είχε πέσει και αυτός θύμα επίθεσης, έχει ως εξής: «Αξιότιμε Πρόεδρε,


Αξιότιμοι συνάδελφοι-μέλη του Δ.Σ.


Με την παρούσα, επιθυμώ να δηλώσω την παραίτηση μου από μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Πανελληνίου Συνδέσμου Αθλητικών Συντακτών, για λόγους υγείας, σωματικής και ψυχικής, που δεν μου επιτρέπουν να ασκήσω τα καθήκοντά μου ως οφείλω και με τον τρόπο που οραματιζόμουν να το κάνω.


Τα γενικότερα προβλήματα του χώρου, οι ξυλοδαρμοί συναδέλφων, η αδιαφορία μεγάλου κομματιού των αθλητικών συντακτών για την διαμορφωθείσα κατάσταση, η αδυναμία όλων (κρατικές Αρχές, συνδικαλιστικά όργανα κλπ) να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα προβλήματα, η ασέβεια που επιδεικνύεται από συναδέλφους και «μαγαζιά» ακόμα και σε μια στοιχειώδη και συμβολική 15λεπτη αποχή, είναι στοιχεία που επιδεινώνουν την ήδη βεβαρημένη υγεία μου, αλλά παράλληλα προκαλούν και ανυπολόγιστο κακό στην ψυχολογική μου κατάσταση, θέτοντάς με συχνά εκτός εαυτού. Όσοι με ξέρουν άλλωστε, γνωρίζουν πολύ καλά την ευαισθησία μου σε αυτά τα ζητήματα και το πόσο με επηρεάζουν.


Στην παρούσα φάση, αισθάνομαι το φορτίο πολύ βαρύ. Δεν βρίσκω απολύτως κανένα νόημα να συνεχίσω. Οφείλω να στραφώ στην οικογένεια μου, τους μόνους ανθρώπους δηλαδή που με κάνουν να αισθάνομαι στοιχειωδώς καλά και για τους οποίους οφείλω να είμαι υγιής, σωματικά και ψυχικά.

Ευχαριστώ όλους όσους συνεργάστηκα μαζί τους στον σχεδόν ένα χρόνο παρουσίας μου στο Δ.Σ. Ήταν μια πολύτιμη εμπειρία, καθώς συνέπεσε με τη χειρότερη –ίσως- χρονιά στην ιστορία της αθλητικής δημοσιογραφίας, από πλευράς προβλημάτων, ανεργίας, επιθέσεων κλπ.

Ευχαριστώ όσους μου στάθηκαν και με στήριξαν τη νύχτα που άλλαξε η ζωή μου για πάντα, όταν οι τραμπούκοι του ποδοσφαίρου με «επισκέφτηκαν» σπίτι μου.

Ευχαριστώ ειδικά τον Σωτήρη Τριανταφύλλου, την Χριστίνα Αμερικάνου και τον Γιάννη Καραλή, που μαζί με κάποιους άλλους που δεν τους ξεχνώ, οραματιστήκαμε, σχεδιάσαμε και επιχειρήσαμε να κάνουμε πράξη την προσπάθεια για έναν διαφορετικό ΠΣΑΤ, σε όλα τα επίπεδα. Συγνώμη που σας αφήνω στη μέση. Όμως θα είμαι δίπλα σας σε ό,τι χρειαστείτε.

Τέλος, ευχαριστώ από καρδιάς τους 163 συναδέλφους που με τίμησαν πέρυσι τέτοιο καιρό με την ψήφο τους. Ελπίζω και εύχομαι να μην αισθανθούν ότι τους προδίδω.

Εις το επανιδείν...

Με εκτίμηση,

Άρης Ασβεστάς».

gazzetta.gr





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου